EbiznesSekcja

Szkolenia z obsługi klienta. Profesjonalna obsługa z CRM

Handel w sieci stał się już prawdziwa gałęzią gospodarki, oddzielną i samodzielną, kierującą się sobie właściwymi zasadami i regułami. Jedną z nich jest CRM (Customer Relationship Management), co po polsku oznacza budowaniem poprawnych relacji z klientami. W uproszczeniu mówiąc, jak funkcjonować uczciwie i mieć ...Więcej

Szkolenie motywacyjne. Zarządzanie zmianą technologiczną

Biznes internetowy staje się nową, samodzielną dziedziną ekonomiczną. Jak zarządzać projektami internetowymi i w jaki sposób najlepiej je promować, to teraz odrębna gałąź wiedzy. Nowy kierunek studiów, ogromna potrzeba internetowej rzeczywistości. Wielką popularnością cieszą się wszelkiego rodzaju kursy i szkolenia na temat ebiznesu, procesów ...Więcej

Motywacja wewnętrzna. Szkolenie z biznesu w sieci

Elektroniczny biznes zakłada innowacyjność rozwiązań we wszystkich gałęziach. Jest coraz bardziej ekspansywny i rozprzestrzenia się na coraz więcej gałęzi produkcji, usług i dziedzi życia. Zasady i relacje w tym świecie cały czas się kształtują, mają charakter bardzo płynny i niestabilny. Dlatego należy dokładać wszelkich ...Więcej