Motywacja wewnętrzna. Szkolenie z biznesu w sieci

Elektroniczny biznes zakłada innowacyjność rozwiązań we wszystkich gałęziach. Jest coraz bardziej ekspansywny i rozprzestrzenia się na coraz więcej gałęzi produkcji, usług i dziedzi życia. Zasady i relacje w tym świecie cały czas się kształtują, mają charakter bardzo płynny i niestabilny. Dlatego należy dokładać wszelkich starań, aby wszelkie transakcje zachodzące w sieci miały charakter transparentny, uczciwy i przejrzysty. Zdobywając lojalnych klientów, rzetelnych kontrahentów budujemy elektroniczny świat na zasadach profesjonalizmu i zaufania. Jest to konieczna cecha rozwoju.

Motywacja wewnętrzna do handlu

Handel jako najbardziej ekspansywna, najstarsza gałąź wszedł w rzeczywistość internetową jako pierwszy i znakomicie się sprawdza w tej przestrzeni. Zasady dobrych obyczajów handlowych przeniesione do internetu tak samo funkcjonują i się sprawdzają. W wirtualnym świecie kodeks zasad w relacjach z klientem określony jest przez CRM (Customer Relationship Management), co po polsku oznacza budowaniem poprawnych relacji z klientami. Zadaniem CRM jest pozyskanie lojalnego klienta, który zadowolony będzie wracał do naszej firmy, a co więcej, poleci nasze towary, bądź usługi szerokiej rzeszy znajomych i przyjaciół, wystawi dobrą notę na facebooku i blogach tematycznych. I to jest bezcenne, lepsze niż płatny marketing i wszelkiego rodzaju promocje. Firmy internetowe powinny przeanalizować swoje relacje z klientami w celu zatrzymania już posiadanych klientów i opracowania strategii zdobywania nowych.

Zdobycie lojalnego klienta zawsze spędzało sen z oczu handlowcom, i nie przestaje spędzać i dzisiaj, chociaż przestrzeń działania jest nieco inna. Jeśli przedsiębiorstwa koncentrują się na dostarczaniu wysokiej, jakości usług, które są dostosowane dla tych klientów, a następnie, będą budować lojalność, to przychody firmy będą systematycznie rosły, a potencjał firmy będzie się pogłębiał. Rzeczywistość internetowa powstaje jako odbicie rzeczywistości, panujących tu zasad ekonomicznych. W czasach tworzenia podstawową zasadą jest wykorzystywanie i adaptowanie tych najlepszych zasad.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *